-Walawei-

Assalamualaikum and hello to all of you..admin is here.


                                                         ~ Nas Chuare a.k.a Kenzuha~
Saya suka menulis namun ia hanyalah sekadar hobi kerana penulisan saya ini lebih kepada sesuatu yang tidak berasaskan kajian terlebih dahulu dan tidak seperti novelis negara yang terkemuka jadi diharap segala kesilapan bahasa, lokasi dan berbagai lagi harap dimaafkan...

tukar kata ganti nama pulak (yer) (n_n)

Bidang penulisan sudah menjadi minat aku sejak dulu namun aku tak berpeluang nak melanjutkan pelajaran dalam bidang ini. tapi aku masih menghabiskan waktu lapangku dengan mengarang cerita-cerita ini dan antara yang sudah terhasil daripada tanganku ialah cerpen-cerpen remaja yang berkaitan dengan cinta,persahabatan dan keluarga.
harap korang semua terhibur dan jangan lupa tinggalkan komen korang.
salam..

No comments:

Post a Comment

ASSALAMUALAIKUM! selamat datang... (n____n). Thanks for your visit..come again,later..bye